måndag 28 februari 2011

Teater

Teater

För några veckor sedan var jag och några andra från min klass och B på en teater på Grand här i Simrishamn.
Hur man uppfattar teatern är nog väldigt olika för jag och två av mina andra kompisar som också var på teatern uppfattade den olika.
Jag uppfattade det som att två personer var samma person fast vid olika år..
En som ung och en som lite äldre.
Jag tycker att den var ganska rörig emellanåt och jag förstod inte riktigt, vissa saker hängde inte ihop..
När man kom in och satte sig så såg den riktigt bra ut (innan dom hade börjat) 
Men den var ändå ganska rolig ibland och emellanåt kunde man känna igen personer som man känner, i skådespelarna... när dom sa något eller gjorde något.
Det var äl mina tankar om teatern.
Jag tyckte det var kul att vi fick lov att gå på denna teatern, det var frivilligt och man skulle få kompensation.

1 kommentar:

  1. Härligt att du kunde se positiva saker även om den va konstig. Bra att ni har pratat om den för då har ni lärt er något mer än det du såg/uppfattade.
    Jag är även glad på att ni "nappade" på att följa med för denna upplevelse kan inte jag ge er i skolan.

    SvaraRadera